تبلیغات
نحن اقرب الیه من حبل الورید - نابودی آخوندهای درباری = پایان خیانت به اسلام و مسلمین
نحن اقرب الیه من حبل الورید
ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM           
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


خدایا
آسان بودن دشوار است
آسانم کن
خداوندا کلام تو بودن دشوار است
بارانم کن
خدایا خداوندا
آن نیستم که باید
آنم کن

*************

صرفا جهت اطلاع :

سلام به دوستان عزیز و بازدید کنندگان گرامی
ممنون که سر می زنید و نظر میدید. جهت اطلاع دوستانی که سوال کرده بودند چند سالمه و چی میخونم

سنم : « در حال گذراندن دوران جنینی در دنیا هستم تا تولدی مناسب در آخرت داشته باشم. »

اما در مورد اینکه چی میخونم :

« من یک طلبه هستم »

خوشحالم که بهم سر میزنید و نسبت به مطالب اظهار لطف می کنید . نظرات هدایتگر خودتونو از من دریغ نکنید.


سپاس


مدیر وبلاگ : حبل الورید
نویسندگان
نظرسنجی
به نظر شما کدوم یکی از عوامل زیر عامل اصلی گناه کردن انسان امروزی است؟؟؟؟








بدون شک بزرگترین خیانتی که امت اسلام در طول تاریخ شاهد آن بوده، ضربه هایی است که از سوی "آخوندهای خادم دربار رژیمهای غاصب و ظالم" به اسلام وارد شده است. آیا خیانتی بزرگتر از این می تواند وجود داشته باشد که آخوندهای سلطنتی ساپورت شده از سوی پادشاهان، سلاطین و امیرها بی هیچ پروایی سیستمهای غیر مشروع را در منابع و مقدسات شریعت اسلام جاری و ساری ساختند؟!

زمانیکه خواستیم عموم را متوجه فریبکاری این آخوندهای سلطنتی که خادم و نوکر آل سعود و قطر می باشند، بنماییم، برخی ها به این عمل ما برچسب "مذهب گرایی" زده  و با علم کردن طرفداری ما از ایران و حزب الله، عنوان کردند که از دید ایران نسبت به مسایل می نگریم و خواهان "شیعه گری" می باشیم....

جنبشهای مخالفی که به عنوان "مذهب اسلام"(!) توسط امپریالیسم انگلستان رشد داده شده و گسترش یافته است، بر فریبکاری و خیانتهای امپریالیسم چشم بسته و از فتنه های آنان حمایت می کند، هر طوری که بخواهند، ما را سرزنش کرده و مسیرمان را تعیین می نمایند. همچنین عده ای نیز با معرفی کردن مذهب خود به عنوان "مذهب برتر" در واقع بهترین نوع مذهب گرایی و سیاست تحریک کننده را دنبال می کنند و اگر با زبانی عامیانه درباره موضوعات اسلامی بحث می کنند، چیز خاصی نمی توان به آنها گفت. این اندازه پست و فرومایه گی، واقعا جای بسی حیرت دارد...
بدون شک بزرگترین خیانتی که امت اسلام در طول تاریخ شاهد آن بوده، ضربه هایی است که از سوی "آخوندهای خادم دربار رژیمهای غاصب و ظالم" به اسلام وارد شده است. آیا خیانتی بزرگتر از این می تواند وجود داشته باشد که آخوندهای سلطنتی ساپورت شده از سوی پادشاهان، سلاطین و امیرها بی هیچ پروایی سیستمهای غیر مشروع را در منابع و مقدسات شریعت اسلام جاری و ساری ساختند؟!

زمانیکه خواستیم عموم را متوجه فریبکاری این آخوندهای سلطنتی که خادم و نوکر آل سعود و قطر می باشند، بنماییم، برخی ها به این عمل ما برچسب "مذهب گرایی" زده  و با علم کردن طرفداری ما از ایران و حزب الله، عنوان کردند که از دید ایران نسبت به مسایل می نگریم و خواهان "شیعه گری" می باشیم....

جنبشهای مخالفی که به عنوان "مذهب اسلام"(!) توسط امپریالیسم انگلستان رشد داده شده و گسترش یافته است، بر فریبکاری و خیانتهای امپریالیسم چشم بسته و از فتنه های آنان حمایت می کند، هر طوری که بخواهند، ما را سرزنش کرده و مسیرمان را تعیین می نمایند. همچنین عده ای نیز با معرفی کردن مذهب خود به عنوان "مذهب برتر" در واقع بهترین نوع مذهب گرایی و سیاست تحریک کننده را دنبال می کنند و اگر با زبانی عامیانه درباره موضوعات اسلامی بحث می کنند، چیز خاصی نمی توان به آنها گفت. این اندازه پست و فرومایه گی، واقعا جای بسی حیرت دارد...

اکنون به چند مورد از فتواهای این "آخوندهای درباری" که موضوع بحث ما می باشند، اشاره می کنیم:

از شیخ صالح فوزان الفوزان یکی از علمای رژیم سعودی سوال گردید:

"ما به عنوان یک گروه از افراد که در واحدهای امنیتی مشغول به کار هستیم، از شما می پرسیم: برای ما وظیفه ای تحت شرایط زیر محول کردند که به نیروهای امنیتی حمله کنیم و وجود گروهی که قصد شورش علیه دولت دارند را افشا سازیم. ولی از نظر برخی، حرب با این افراد جایز نمی باشد، چرا که معتقدند، آنها در راه خدا جهاد می کنند و قصد دارند کفار را از ممالک اسلامی برانند. به نظر شما حکم صحیح در این مورد چه چیزی می باشد؟"

شیخ صالح فوزان الفوزان به سوال فوق اینگونه پاسخ دادند:

"خداوند یار و یاور شما باشد. شما با این عمل در واقع جهاد می کنید. نیت و هدف شما دفاع از غرور، شرف، زندگی و سلامتی مردم می باشد. خداوند شما را اجر داده و اعمالتان را همتراز عمل مجاهدین قرار دهد. چرا که شما از اوامر مسلمانان اطاعت می نمایید. این عمل شما مقدس بوده و شکی نیز در آن وجود ندارد. چه کسی می گوید که کارهای آنان به منزله جهاد می باشد؟ آیا کسی از عالمان مقبول این حرف را گفته؟ نخیر اصلا. این دورغ است. اعمال آنان در واقع ریختن خون مسلمان بوده و عصیان و شورش در برابر حکومت می باشد که این کار از گناهان بزرگ محسوب می شود. نام این عمل را نمی توان جهاد گذاشت. این کار به منزله جهاد در راه خدا نمی باشد، بلکه به منزله جهاد در راه شیطان می باشد. اخراج کفار از مملکت ربطی به شما ندارد، این وظیفه تنها برعهده حکومت می باشد. امیر، امنیت و ایمنی آنها را تضمین کرده است. زمانیکه فرصت داده شده به آنها به سر رسد، شخص امیر آنها را از کار برکنار خواهد کرد. پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده بودند: "مشرکان را از شبه جزیره عربستان بیرون برانید." (صحیح بخاری 2888 و صحیح مسلم 1637)

این پیام مستقیما به حاکمان حکومتی خطاب می کند. عمر (ره) اولین کسی بود که مشرکان را از عربستان بیرون راند. این کار را شهروندان معمولی انجام نداده بودند. فقط امیر این صلاحیت را دارد که به آنها اجازه ورود بدهد و یا آنها را براند. آنان تنها به خاطر تجارت و کارهای دیپلماسی به اینجا آمده اند. مسلمانان تنها به خاطر منافع خود، آن افراد را به اینجا آورده اند. زمانی هم که به اینجا آمدند، امان نامه گرفته اند. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: "هر کس کافری را که با وی عهد و پیمان بسته، به قتل برساند، بوی بهشت به مشامش نخواهد رسید." (صحیح بخاری 3166) و این تهدیدی بزرگ محسوب می شود.

همانگونه که مشخص است فتوای مذکور شیخ صالح فوزان الفوزان عالم عربستان سعودی خطاب به مجاهدینی است که موجودیت آمریکا را در خاکهای اسلامی حجاز مورد هدف قرار داده اند.

از نظر این عالم، آمریکائیها و دیگر غربیها در راستای منافع مسلمانان وارد خاکهای حجاز شده اند و تحت حمایه پادشاهی عربستان می باشند. همانگونه که پادشاهی آل سعود از آنها دعوت بعمل آورده و برای ورود آنها اجازه داده، در موقع لزوم نیز آنها را بیرون خواهد راند.

و فتوایی دیگر:

از عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم آل سعود پرسیدند:

"آیا پیامبر اکرم (ص) چنین حدیثی دارند؟ "مطیع فرمان حاکمان حکومتی خود بوده و از آنها اطاعت کنید حتی اگر با شلاق بر پشت شما زده و ملکهای شما را تصاحب نمایند." آیا این فرمان فقط شامل دعویهای فردی می شود یا تمام بی عدالتی ها را نیز دربر می گیرد؟"

شیخ عبدالعزیز به این سوال اینگونه پاسخ دادند:

"این یک مساله عمومی می باشد. حتی اگر حکومت گناهکار نیز باشد، اطاعت از آنها بر همگان فرض می باشد. خدا می داند که در صورت نافرمانی از دولت حاکم و شورش چه مشکلاتی پیش می آید. باید از شورشها و قیامهایی که با نام بهار عربی باعث مشکلات عدیده ای در برخی از ممالک اسلامی شد، درس عبرت گرفت. عامل اصلی وجود مشکلات، خود آنها بودند. ای برادران، پیروی از دولت و اطاعت تضمین کننده زندگی شاد، امنیت اجتماعی، سلامتی و تداوم می باشد. ما در قبال اطاعت و پیروی از مدیران دولتی، همراه و همگام بودن با آنها و حمایت و پشتیبانی از آنها مسئول و متعهد هستیم. ما در برابر قرآن و سنت قسم یاد کردیم که وفادار باشیم."

در واقع مفتی اعظم آل سعود با فتوای مذکور، ترس و نگرانی خود را از اینکه تظاهرات و قیامهای مردمی آفریقای شمالی و کشورهای خاورمیانه دامنه عربستان سعودی را نیز بگیرد، اعلام می دارد. همچنین مفتی سعی دارد، واجب بودن اطاعت از حکومتهای ظالم و فاسق را نیز به حضرت رسول الله (ص) نسبت دهد.  

فتوایی دیگر:

از صالح بن محمد اللحیدان رییس شورای عالی قضایی عربستان سعودی سوال کردند:

"آیا تظاهرات در میادین به منزله دعوت از مردم می باشد؟"

اللحیدان رییس شوارای عالی قضایی عربستان به سوال فوق، چنین پاسخ دادند:

"نخیر، این امر باعث فساد و هرج و مرج بر روی زمین می شود."

و فتوایی دیگر:

مشابه پرسش فوق از عبدالعزیز بن عبدالله بن باز پرسیده شد:

"آیا تظاهرات و اعتصاب، جهاد محسوب می شود؟"

ایشان نیز در پاسخ گفتند:

"نخیر، این کار عملی اشتباه است. این عمل فتنه محسوب می شود. این عمل موجب شر می گردد. کار صحیحی نمی باشد."

فتوایی دیگر:

از عبدالعزیز بن عبدالله بن باز شیخ الاسلام عربستان پرسیدند:

"آیا بر زبان آوردن خطای حکومتی در منابر، طبق آیین سلفی کار صحیحی می باشد؟ بر اساس آیین سلفی این کار چگونه باید صورت بگیرد؟"

شیخ بن عبدالله به پرسش فوق اینگونه پاسخ دادند:

"در زمانهای متفاوتی با این پرسش روبرو شدم. اشاره کردن به خطاها و کاستیهای حکومت در انظار عمومی موافق آیین سلفی نمی باشد. چرا که این عمل باعث عصیان و شورش می شود. باعث می شود تا مردم از اطاعت سرباز زنند. این کار به غیر از ضرر هیچ سودی به دنبال ندارد. تنها اصولی که آیین سلفی از آن پیروی می کند اینست که عوامل حکومتی را در مکانهایی خلوت نصحیت کرده و به آنها نامه بنویسند."

از شیخ الفوزان نیز پرسش مشابهی پرسیده شد:

"آیا در رابطه با ممنوع بودن انتقاد آشکار از مدیران حکومتی اختلاف و یا اتفاق آراء وجود دارد؟"

شیخ الفوزان به این سوال اینگونه پاسخ دادند:

"در رابطه با این موضوع، هیچ اختلاف نظری وجود ندارد. ما تابع این فرمایش پیامبر اسلام (ص) هستیم. "به اوامر حاکمان خود گوش فرا داده و از آنها اطاعت نمایید، ولو اینکه ظالم باشند." زیرا قیام در برابر حکومت باعث فسادهای بزرگتری می شود. تا زمانیکه مسلمان هستند، باید در برابر آنها صبور بود. خداوند متعال می فرمایند: خود را با دست خود به خطر نیاندازید."

فتوایی دیگر:

محمد بن صالح بن محمد العثیمین از مفتی های رژیم سعودی در رابطه با حکومت و پادشاهی عربستان سعودی چنین می گوید:

"از حکومت سلطتنی بخصوص از پادشاه نهایت تشکر و قدردانی را دارم. خداوند ایشان را در کارهایشان موفق گردانده و اجر خیر عطا فرماید که بتوانند کارهای خیر خویش را تداوم بخشند. پروژه های عظیم ایشان قابل شمارش نمی باشد. ذاتا کارهای ایشان بیانگر اعمالشان می باشد. از تمام برادران ایشان نیز تشکر و قدردانی می نماییم. به خدا قسم مسئولیت سنگینی بر شانه های آنها گزارده شده است. برخی از ماها حتی قادر نیستیم تا خانواده کوچک خود را اداره کنیم. در برابر مسئولیت یک شخص در قبال ملتی عظیم چه می توان گفت؟

از صالح بن فوزان الفوزان مفتی آل سعود پرسیدند:

آیا این حدیث که گفته شده "از اوامر امیر پیروی کرده و از ایشان اطاعت نمایید ولو اینکه بر پشتتان شلاق زده و مال و ملکتان را تصاحب نماید" صحت دارد؟

شیخ الفوزان در پاسخ گفتند:

"این حدیث صحیح می باشد. باید در برابر حکومت مسلمان صبور بود، حتی اگر ظالم هم باشد. چرا که صبور بودن در برابر این امر مصلحت بزرگی همچون امنیت و اتحاد را بدنبال دارد. این امر هم به نفع مسلمانان و هم به نفع حکومت می باشد."

حمد بن صالح بن محمد العثیمین مفتی رژیم سعودی پادشاهی آل سعود را چنین توصیف می کند:

"همانگونه که آگاهی دارید، اینجا کشوری است که توسط شریعت اداره می شود. روزه و حج بجا آورده می شود، در مساجد، خطبه ها ایراد می شود. کسی که در مقابل این احکام مرتکب اشتباه شود، باعث ایجاد فتنه ای بزرگ می شود. باید مانع فتنه گران شد.

نگاهی به کشور بیاندازیم؛ نه می توانیم شاهد بناهایی باشیم که بر روی مزارها بنا شده اند و نه شاهد مزارهایی باشیم که بر اطراف آن طواف می گردد.

همراه با مسایل فوق می توان با نمونه هایی از فساد نیز در این کشور مواجه شد. اگر بخواهیم با کشورهایی به غیر از عربستان سعودی مقایسه کنیم، شاهد تفاوتهای فاحشی خواهیم بود. در آن کشورها مشروبات الکلی بصورت علنی در مغازه ها فروخته می شود. رستورانها در ماه رمضان کلا باز هستند. فحشا بصورت علنی صورت می پذیرد. مسافرت کنندگان به این کشورها به من گفتند: "زمان رسیدن به فرودگاه به آنها گفته می شود که؛ پسرها و دخترهایی داریم، از هر کدام که بخواهید، می توانیم ارایه دهیم." اینها مسایلی هستند که بطور واضح و علنی وجود دارد."

فتوایی دیگر:

عبدالعزیز بن عبدالله بن باز شیخ الاسلام آل سعود می گوید:

"دشمنی با این کشور به منزله دشمنی با حق و توحید می باشد. در حال حاضر کدامین کشور تداوم توحید را تضمین می کند؟ از بین کشورهای همسایه مثل مصر، دمشق و عراق کدام کشور چنین کاری را انجام می دهد؟ چه کسی به توحید دعوت کرده و از شریعت اسلام، استفاده کاربردی می کند؟ چه کسی نابود کننده مقبره هایی است که در آنجا غیر خدا را می پرستند؟ این افراد چه کسانی بوده و کجا هستند؟ آیا به غیر از این کشور، کشور دیگری نیز این کارها را انجام می دهد؟

از شیخ صالح بن فوزان الفوزان در مورد "وهابیت" سوالی گردید:

"چرا کسانی که بعد از شیخ محمد بن عبدالوهاب منادی توحید بودند، به عنوان "وهابیون" شناخته می شوند؟ بسیاری از مردم به این دلیل از کسانیکه دعوت کننده توحید هستند، هراس دارند."

شیخ الفوزان به پرسش فوق اینگونه پاسخ دادند:

"نخیر، قطعا این مورد، ترس و هراس ندارد. ما افتخار می کنیم، کسانیکه دعوت کننده به توحید هستند، به عنوان "وهابی" شناخته شوند، به همین دلیل نیز سپاسگزار خداوند خواهیم بود. خب، با این وجود کسانیکه منادی شرک هستند، چگونه شناخته می شوند؟ "جاهلی"؟!

این امر مایه افتخار ماست، مهم نیست، "وهابی" بگویند. خود آنان شاهد هستند که دعوت به وهابی گری همان دعوت به توحید می باشد. نویسنده "النجا" رحمه الله علیه می فرماید:

"اگر کسی رهرو احمد باشد، آن شخص وهابی است. بنابرای انس و جن شاهد باشند که من یک وهابی هستم."

در اینجا منظور از احمد، پیامبر اکرم (ص) می باشد. (منظور من نیز همین می باشد) "اگر کسی رهرو احمد باشد، آن شخص وهابی است. بنابراین انس و جن شاهد باشند که من یک وهابی هستم."

برخی از فتواها که در اینجا به آنها اشاره نمودیم، همانگونه که رسالت آخوندهای درباری را که وظیفه آنها تامین امنیت و دفاع از سیستمهای ظالم و غاصب می باشد را بر ملا می سازد، بطور واضح و آشکار مشخص می کند که اعتقادی که به نام "وهابیت" در پشت آن پنهان شده اند در حقیقت یک ایدوئولوژی سلطنتی می باشد.

در رابطه با این آخوندهای درباری که اشغالگران، ظالمین و دیکتاتورها را "به نام دین"، "به نام خدا"، "به نام شرع اسلامی" تحت الحمایه قرار می دهند و پادشاهان، امیران و سلاطین شرور جهان اسلام را "به عنوان رهبرانی که اطاعت از آنها واجب است" معرفی می کنند، دومین نوشته ای را که آماده کردیم، در روزهای آتی منتشر خواهیم کرد.






نوع مطلب : سیاسی، مسائل روز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 5 بهمن 1391
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی

محکوم کردن توهین به پیامبر

ابزاروبلاگ



در این وبلاگ
در كل اینترنت
چاپ این صفحه

تیربارچی